Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 9 juni 2015

Ineens niet meer slapen..


Al bijna 2 weken niet meer.
Hallucinaties ...ineens mensen is mijn slaapkamer en... horen praten.
Licht aan doen en kijken naar de werkelijkheid...
Zo vreselijk moe...
Zo anders moe...
 Soms wil ik voor eeuwig naar mijn bedje toe.



3 opmerkingen:

  1. Als je niet kan slapen en dan wakker worden .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt al je hele leven last van een bipolaire stoornis. Het lijkt nu erger dan anders. Of toon je het nu meer? Ik vind het erg voor je. Je bent zo creatief. Met woorden en verf en fotograferen. Kun je niet proberen daar wat steun uit te halen? Begin een dagelijks project. Bijv. 1 foto van Poppie gemaakt op dezelfde tijd waar ze ook is, wat ze ook doet. Zodat je even uit de realiteit bent. En even bezig bent met wat bij je talenten past. Want vergeet niet, je bent meer dan je bipolaire stoornis!. Sterkte Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hopelijk kan je vlug een paar uur slapen
    t is heel ellendig als je zo veel nachten wakker ligt

    BeantwoordenVerwijderen