Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 12 juni 2015

Proberen.


betere tijden...
Toch proberen er uit te klimmen...
Helaas voel ik geen houvast meer.
Maar ik ben er nog niet klaar voor.
Niet meer wakker willen worden werkt ook niet.
Werkelijk niet meer verwacht dat ik zo diep meer zou vallen.

Toch blijven proberen...
En op mijn blog stonden ook mooie dingen...

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Walter,

    Bah, bah en nog eens bah... wat vervelend zeg.
    Maar NATUURLIJK blijven proberen, ik wens je er het allerbeste mee.
    Een lieve groet, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het toch waar wat ik denk met J.....???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas... maar we hebben het leuk gehad...liever nu slapen slapen

      Verwijderen
    2. Dus toch waar ik bang voor was. Zonde zeg. Je moet de komende dagen door zien te komen en dat gaat je lukken, evt. alsmaar slapen. Het wordt daarna weer lichter, Walter.

      Verwijderen
  3. Schilderen heeft voor jou al vaker voor een goede uitlaat gezorgd, hopelijk lukt het nu weer...!!
    Sterkte Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet dat het een stomme zin is, maar de moed niet laten zakken Walter.. er zijn mensen die je graag zien zoals je bent! Knuffel..

    BeantwoordenVerwijderen