Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 27 juli 2015

Denk.

Eerlijkheid wordt niet beloond. 
Het ging even niet lekker met me
en ik was er eerlijk over.
Vreselijk .Wil er graag anders over denken.
Maar ben gedumpt .Hartepijn.
Erge hartepijn.


3 opmerkingen:

  1. gedumpt omdat je je niet goed voelde?
    enkel liefde in goede dagen
    t is zo jammer Walter
    maar je zal die hartepijn overwinnen, geef het tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijkheid heeft geloond, want de liefde was denk ik niet door dik en dun, want de liefde werd dun en hij ging er dik doorheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, dan was dat géén liefde Walter, is nu geen troost maar op lange termijn ben je beter af! Zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen