Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 28 oktober 2015

Het wordt stil.....



Mn hersens zijn in de war.
Ik gooi er nog steeds wartaal uit.
Het lijkt erger te worden en niet te genezen'. 
En er komt kwaadheid bij....

3 opmerkingen:

  1. Al slinger je nu heftig heen en weer, het komt goed Walter. Je hebt een, zoals ik meekreeg, moeilijke, heftige periode achter je. Geef het tijd en jij vindt echt je innerlijke rust weer en post voor je het weet weer jouw leuke, bijzondere, creatieve, zen-achtige Walter-posts. Sterkte voor nu. Lve grt, H.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Het is niet anders Lutje WE HEBBEN NIET ALLES IN DE HAND ben nou eenmaal erg in de war....maar weet nog wie Lutje is hoor kissss

      Verwijderen