Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 1 oktober 2015

Over de zin van het leven.....


Mijn huisarts was hier gisteren en via mijn been kwamen we op dit onderwerp.
De zin van.....
Ik kon het niet in details benoemen, maar toch voelde ik er nog iets bij.
Iets zeer onduidelijks....
Later maar weer.

Ja en dan blog je maar weer...
Nee,er is niks 
Geen nieuws, behalve het wachten op de wijkzuster.
En verder lig ik in de k, reukels
Gatverdamme, ik ga lasagna doen.

5 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat je weer schrijft. Al is het maar vanuit een sprankje, al is het maar vanuit iets onduidelijks. Groeten van Geri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Walter.
    Steeds een stapje meer terug naar je gevoel en denken. Wat goed is dat. Fijn dat je het kunt verwoorden en ons vertellen. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Probeer de zin te blijven voelen lieve Walter, juist nu. Dat het Licht op je wacht in jou, om je te helpen je in-zicht te geven. Alles kans en keuze, reactie op leven, betekenis, wat is realiteit? Juist ook nu kan het leven een avontuur zijn, alles loslaten overgeven elk moment nieuw. :)

    BeantwoordenVerwijderen