Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 27 november 2015

Oje oje ik val steeds/

Vandaag door 2 heren opgraapt

9 opmerkingen:

  1. Walter, echt ik meen het laat een keer hersenonderzoek doen. Dit is niet in de haak. Er moet een reden zijn dat je telkens valt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als dat duidelijk kan maken waarom je steeds valt, dan kan het je vooruit helpen, en hoef je er niet bang voor te zijn.
      De artsen hebben het je toch al eens voorgesteld!

      Verwijderen
  2. Ja Walter, ik heb ook al eens iets dergelijks geopperd aan je. Ik begrijp niet dat je hulpverleners dat niet tegen je zeggen. en volgens mij weet jij dat zelf ook wel.
    Wees verstandig en laat een onderzoek doen!!! Je wilt toch opknappen? nou dan!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik denk dat Ferrara gelijk heeft hoor
    Novelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn er redenen waarom er geen hersenonderzoek gebeurd?
    Er wordt niet zomaar een hersenonderzoek gedaan.
    Een MRI dat zou wellicht een eerste optie kunnen zijn .
    Een huisarts zou kunnen aangeven of hij dit nodig acht,
    hij behoort je gezondheidsstatus uit het verleden te kennen.
    Geef de moed niet op hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als er nog geen scan gemaakt is dan geef ik Ferrara gelijk.
    Er zal wel iets niet juist zijn anders zou dit allemaal niet zolang duren.
    Moed houden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. k weet dat je een hekel hebt aan ziekenhuizen, maar zo kan het toch ook niet verder, laat je opnemen en eens grondig onderzoeken vooraleer het volledig misgaat daar in huis

    verzorg je Walter en laat je verzorgen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen