Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 8 december 2015

niet voorbij.

In de nacht ben ik wakker en stel het slapen uit.
De nacht voelt niet veilig meer.
In blogland lijkt het wel of ik de enige ben die hier doorheen gaat.....

7 opmerkingen:

  1. ik slaap 's nachts....
    dus kom ik nu pas piepen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is erg Walter als je niet durft te slapen
    misschien ben je wel de enige in blogland met letsels aan de kleine hersenen maar er zullen vast nog wel mensen zijn die dat hebben
    Laat je goed verzorgen, ook al wil je dat niet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sluit me aan bij Fotorantje, zorg goed voor jezelf en lukt dat niet, laat het dan doen...!!

      Verwijderen
  3. Het is niet niks wat je overkomen is Walter. Maar hartstikke goed dat je blijft delen. Het maakt zichtbaar hoe fragiel een mensenleven is en dat ineens alles anders kan zijn en wat maakt dit dan in je wakker, dat je jezelf bijna niet terug kent al voel zie ik nog steeds (tussendoor) de oude Walter hoor. Sterkte he. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met Fotorantje eens. Laat je goed verzorgen. Niet fijn, maar toch zal je er op den duur gemak van hebben. Echt Walter dit gebeuren kun je niet in je eentje het hoofd bieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk ook dat je de enige bent die er doorheen gaat, maar je bent niet de enige die er doorheen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen