Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 16 december 2015

Uit m,n nek kletsen....

Het gaat steeds slechter en ik maar roepen dat het beter gaat.
De hulpverleners trappen erin.....gelukkig.
Maar ik heb net mosselen gekocht....
M,n benen worden gelukkig dunner....
En het is nog redelijk vroeg op de dag....
Mosselen....met stokbrood en saus.

4 opmerkingen:

  1. MMMM....lekker mosselen, dat zal er best wel ingaan.
    Smakelijk Walter...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mosselen.... smakelijk.
    En ik zal het niet verder vertellen dat je uit je nek...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En Walter, hoe gaat het nu eigenlijk echt met je? ik kan er weinig van maken. Gaat het nu BETER of SLECHTER met je. Ik leef met je mee, de ene keer gaat het wat beter en denk ik ah, Walter gaat de goede kant op, en dan lees ik weer trieste dingen, dus??? groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij zijn het iedere keer langzaam wat stapjes vooruit en dan weer een heel klein beetje achteruit, maar als ik het allemaal lees zit er echt wel vooruitgang in ook al is het nog zo K.
    Hou je Walter. Het heeft duidelijk heel veel tijd nodig.

    BeantwoordenVerwijderen