Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 30 maart 2018

Ben je alleen met de Pasen?



Jammer genoeg kan ik niet even op de paaskoffie komen, maar toch...?
Misschien had ik het niet moeten verklappen....ik ga Ikebana doen!
Wacht, het wordt nog erger. Met kunstbloemen 🙋
En natuurlijk via de tv cursussen en voorbeelden, want er is iemand die dat ook zo doet; hij heet Gordon Lee.🙇
Weet je wat er zo leuk is aan Ikebana?
Je gaat je er fantastisch door voelen én absoluut niet alleen, alsof je omgeven bent door liefdevolle Engelen...
Niet verder vertellen hoor. 😎

https://youtu.be/YOSo6ZlJuZ8 


In de christelijke traditie is Pasen, of ook wel het paasfeest, het belangrijkste liturgische feest. Op Goede Vrijdag, de vrijdag voor Pasen, herdenken christenen het lijden en de kruisdood van Jezus en met Pasen vieren zij zijn opstanding, ook wel verrijzenis genoemd, uit de dood.

2 opmerkingen:

  1. Ik weet niets van Ikebana. En vind het leuk er nu via jou over te horen. Fijne dag, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. t is beetje ver om even over en weer op paaskoffiebezoek te komen
    maar via blog is alles mogelijk :-)
    de verrijzenis, een beetje zoals jij, of is dat naar één van de twee toe oneerbiedig?
    Ikebana, waarom niet, als je dat graag doet moet je dat zeker doen
    hopelijk krijgen jullie daar extra lekkers met het paasweekend

    BeantwoordenVerwijderen