Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 30 maart 2018

Vriend voor altijd...Rob.


Rob.


Omdat het inmiddels alweer vrij lang geleden is.
De jaren tel ik al niet meer; De zelfdoding van Rob...
Ongeveer een dag voor zijn 'levensbeëindiging' belde hij me op.
Hij was zeer dwingend en manipulerend, bijna emotionele chantage!
Toch hield ik zielsveel van hem...ik moest en zou onmiddellijk naar hem toekomen...dat waren zijn laatste woorden aan mij.
En...ik deed het niet, vraag niet waarom, noem het maar een gevoel.
Hij had zichzelf gedood door zich helemaal in het plastic te winden! Wat een vreselijke manier van wanhopig sterven moet dat geweest zijn.
Natuurlijk ben ik daar tijden kapot van geweest. En eigenlijk nog steeds als ik het weer terug haal.
Ik heb het gelukkig en plek kunnen geven en niemand nam mij iets kwalijk, zelfs zijn eigen moeder niet.
Zij vond dat zijn boeddha bij mij hoorde, en zo geschiedde het.
Nog even voel ik mijn verdriet en mijn pijn van toen.
Even, want alles heeft zijn plek gekregen.

Rob met Willeke...
                                            

1 opmerking:

  1. Ja ik herinner me. De tijd vliegt he. Al die herinneringen. Mooie verdrietige, fijne ja zo gaat dat.

    BeantwoordenVerwijderen