Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 28 maart 2018

Over goed en kwaad?

Goed en kwaad.





De scheiding tussen tafel en bed?
Haha, hoe toepasselijk kan iets ineens aanvoelen!
Het bed (Spijkerbed) en de tafel als mijn Werkwijze blog.
Nog geen idee hoe lang die 'scheiding' nog functioneel zal blijven...We zien wel;
B.t.w, oftewel By the way, Op mijn Werkwijze blog verschijnt nu een stukje over; De veiligheid van de verharding, een stukje zónder de humor die vaak veel verzacht.
Het is nu 5:01 uur, in de nacht word ik vaak door 'de geest' bevrucht.

 Het kind baarde ik op Werkwijze.
Ineens begrijp ik waarom ik in de nacht graag eet! Om geaard te blijven! 'Aardige' woordspeling dus.



4 opmerkingen:

  1. je gevoelens zijn nog altijd hetzelfde, dus voor mij ben je op de goeie weg :o)
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het gaat best goed met me en is het, het harde werken meer dan waard!
    Fijne dag Lutje; @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te horen, Walter. Jij ook een fijne dag. Wat een mooie foto de bovenste. Schrijnend, he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker! Heb het met eigen ogen gezien...en op de foto gezet!

      Verwijderen