Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 24 april 2018

Een luchtbed op een Spijkerbed leggen.


Er is reeds met 4 bezoekers rekening gehouden.😉
Je zou denken dat het in ieder geval een stuk zachter zal liggen.
Nou, ik probeer het elke dag weer, maar het 'lekker' liggen is tegenwoordig van korte duur!
Binnen no-time is het ding zo lek als een vergiet en...dat had ik kunnen weten.
Ooit heb ik voor een spijkerbed gekozen om regelmatig goed alert en wakker te zijn.
En juist dat stimuleerde mijn creativiteit enorm!
 Doet het nu gelukkig weer hoor, maar wel op een geheel andere manier.
Dat kan gebeuren als je omstandigheden radicaal veranderen.
Zelfs mijn creativiteit is veranderd en nog wel op alle vlakken ook.

Daarom ben ik nu extra blij met de reacties..
Zeer recent wees de heer A. mij op iets, iets waar ik werkelijk iets mee zal gaan doen!
Het plaatsen van een luchtbed op een spijkerbed was mijn eerste poging, en je hebt het al gelezen;
'Dat werkt niet'!
Maar deze creatieveling heeft iets ander bedacht en dat....
dat merk je vanzelf wel een andere keer.
😗😊
En nu nog even ontbijten;


1 opmerking:

  1. dan ben ik eens benieuwd naar die andere keer :-p
    je eerste foto met coffee pads is mooi
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen