Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 14 april 2018

Hij...is toch weer hier!

Tja, ik moest zo nodig over mijzelf schrijven; 😉😁😄
 Meneer de psycholoog uithangen, oftewel je op glad ijs bewegen...nou, Hij was er eigenlijk niet zo van gediend. Logisch toch?
Het laatste contact dat ik met Hem heb gehad is alweer 2 jaar geleden.
Soms vliegt de tijd.
Maar er is in ons beider leven veel veranderd, het lijkt me dan ook beter om Hem slechts af en toe een vraag te stellen en dan Hem gewoon helemaal zijn persoonlijke verhaal te laten vertellen. 
Ik bevind mij nu in zijn nieuwe woning, Hij zet even 'thee' en ik wacht af.
Liever natuurlijk een kop koffie, maar ja, Hij is nou eenmaal Hij. 
(Hij komt binnen en het gesprek kan...beginnen!) 🙏
Jammer, Hij vraagt me er een andere keer over te schrijven, sorry.. 

🙎

 

2 opmerkingen:

  1. geen sorry....
    soms zijn er regels....
    wij zitten ook met een beroepsgeheim
    Ik wens je een tof weekend en hier is een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen