Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 23 april 2018

Lees jij je eigen blog dan?

Natuurlijk deed deze vraag van mijn zoon me even extra nadenken.
Mijn blog teruglezen deed ik altijd al, ik vind het namelijk voor mezelf erg belangrijk dat er samenhang inzit!

Maar nu, door mijn bizarre situatie ben ik; A, blij dat ik weer internet heb en B, dat ik tot in detail kan lezen en zien wat ik achter heb moeten laten.
Best behoorlijk choquerend voor mij...maar als je me NU zou vragen; maakt het je dan niet van streek? 
Dan zeg ik uit de grond van m'n hart; nee, het maakt me juist dankbaar.
Alles wat op dit blog staat heb ik altijd intens beleefd én gezien! Het is een deel van me, een deel waar ik zeer blij mee ben.
Laatst heb ik mijn welterusten berichten gelezen, het zijn er zo veel dat ik zelfs bijna van uitputting in slaap viel!
En er staan foto's bij die ik met liefde graag weer eens zal gebruiken.

Zo kan internet toch een zegen zijn!
Gelijk maar even een slaapfoto erbij?

Eigenlijk ben ik geen spat veranderd...Eerder een heel zwembad vol!😂

2 opmerkingen:

  1. Soms kijk je terug en dan .....

    Hoop geschrijf hier, helaas ontbreekt de tijd om alles te lezen en op te reageren.....
    Fijne week....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is hier lezen geen verplichting, maar dat had je vast al door.@
    En met af en toe een eenvoudige reactie ben ik meer dan tevreden!

    BeantwoordenVerwijderen