Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 20 april 2018

Tussen ons...over Hem, Hij dus.


( Natuurlijk lukt het mij niet om alles wat er tussen Hem en mij besproken wordt neer te zetten, daarom wil ik toch even kwijt welke gevoelens Hij bij mij oproept en losmaakt!
Ook ik tracht altijd zo positief mogelijk in het leven te staan, maar er is nou eenmaal ook een harde realiteit en die lijkt Hij niet echt serieus te nemen!
Heus, ik begrijp zijn manier van denken best wel, toch weet ik er vaak geen raad mee.
De wereld willen redden door je gedrag te veranderen? Klein beginnen kan grote  en goede gevolgen hebben?
De uitdrukking;  verbeter de wereld, begin bij jezelf,  ja...die ken ik wel. Maar voor mijn gevoel draaft Hij soms behoorlijk door, vind je het dan gek dat Hij..
Oi, wat ik nu wilde schrijven is op z'n zachtst gezegd onsportief, zelfs misbruik maken van iemands openheid.
Nee, ik haal er maar beter zijn psychoses niet bij.
Gewoon weer met een schone lei beginnen en Hem verder zijn persoonlijke verhaal laten doen....:)


Hij; "Zeg schrijver, misschien is het een goed idee om je in contact te brengen met Androlyn. Hij heeft vast een andere invloed op jou dan ik, juist omdat hij niet in een hokje te plaatsen is.
Eerlijk gezegd merk ik dat je vaak moeite met mijn verhaal hebt, het is je goed recht maar jammer vind ik het soms wel.
Toch mag ik je bijzonder graag en zie ik de waakvlam in jou duidelijk branden, dat versterkt mijn vertrouwen in ons contact.
Overigens,  je mag er gerust bij blijven, maar ik ga wat rituelen uitoefenen...later mag je me er vragen over stellen, althans als je die behoefte hebt".


Ik; ( Een latertje zal het zeker worden en eigenlijk heb ik even een stevige borrel nodig, maar je begrijpt het al...die heeft mijn heer niet in huis!
Had ik toch bijna  'Heer' geschreven, hihihi..


 En die Androlyn, haar wil ik inderdaad eens graag ontmoeten. Haar of..hem.)

( zal waarschijnlijk vervolgd worden, een wordt vervolgd dus )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten