Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 22 mei 2018

De nacht en...een pijnlijk onderwerp. De liesbreuk.

Dit keer even niets over de 'instelling', maar over een pijnlijk geval.
De liesbreuk bij mannen. Volgens mij heet dat bij vrouwen heel anders en misschien is het dat ook!

Mijn liesbreuk heb ik al jaren geleden opgelopen tijdens het te fanatieke fitnessen.
'Knak', voelde ik tijdens een zeer sportieve beweging en ik dacht nog; 'Oi, dat is vast een spiertje dat scheurt...komt wel weer goed.
Nu, jaren later blijkt het gewoon een 'liesbreuk' te zijn, maar wel erger geworden.

Gevoelige zielen, lees maar niet na 'meer lezen>>




Maar wees gerust, er komen geen foto's bij!
Zo'n liesbreuk is behoorlijk pijnlijk, maar vooral ook erg lastig.
De pijn is een soort benauwd gevoel, links in de lies, vlakbij...de heren raden het vast al!😀😉

Het wordt nu erg persoonlijk, want soms hangt de darm er flink uit...ter hoogte van de bal!
Natuurlijk niet bloederig aan de buitenkant, maar gewoon aant zicht onttrokken door de huid...
Er kan werkelijk een bult ontstaan ter grote van een kleine vuist. (Brrrr...)
Maar wat kan eraan gedaan worden;
1; gewoon het mes erin...opereren dus!
Geeft behoorlijk wat napijn en blijft een zwakke plek.👎
2; Net doen alsof er niks aan de hand is en als een echte vent stug blijven door lopen met die pijn.
3; Er zijn speciale breukbroekjes die zorgen dat de darm keurig binnen blijft...
En die ga ik uitproberen, maar niet eerder dan weg te zijn uit dit bizarre oord!
Plus dat het beter is om er nog eerst 5 kilo af te krijgen...

Ik wilde er al lang eens over schrijven, want het komt redelijk vaak voor en mannen praten daar niet graag over. Vandaar dat een goede voorlichting vaak te lang op zich laat wachten.
Dus dacht ik de lijdende mannenbroeders eens flink met hun zaakje te confronteren!
Als steun natuurlijk, hihihi.
Nou, zodra ik mijn eigen zaakje op orde heb, ga ik volledig verslag doen, inclusief de mogelijk bloederige details.
Trouwens mijn eigen zakie zit nu behoorlijk in de knel...moet je ook maar niet inde nacht scheef zitten te typen!

Voor eventuele lezeressen, het schrijfleed is geschied.

4 opmerkingen:

  1. ja, dat is geen lachertje, ik leef met je mee, en laat je maar goed verzorgen....
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn veel ergere dingen, maar toch heel lief dat je meeleeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ojee, dat is heel pijnlijk, een oom had het ooit, die kroop over de vloer van de pijn en kon niet anders dan laten opereren
    misschien een goede reden om even te ontsnappen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, ja An, zo kan het ook gaan! Misschien heb ik dan toch een beetje geluk gehad.Tis wel goed dat ik er eindelijk eens over geschreven heb!

      Verwijderen