Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 13 mei 2018

( het blog als;) Dagboek.


Censuur hoef ik niet toe te passen, gewoon zijn die je bent heeft in feite geen censuur nodig.
Na 2 jaar afwezigheid vanwege o.a. een stevige depressie, vond ik mijn Spijkerbed weer terug!
Wat een geluk dat zoiets gewoon blijft bestaan...
Confronterend was het wel, want het blijkt niets anders te zijn dan.....Een dagboek!
Ooit gewoon begonnen vanuit een creatieve behoefte, blijkbaar zonder overdreven opsmuk of zelfingenomenheid. ( Daar heb ik nooit eens bij stilgestaan..)
Naakter dan ooit vond ik mij terug via mijn Spijkerbed. Het prikte behoorlijk, maar deed mij geen pijn, integendeel, het maakte mij opnieuw wakker.
Maar nu is nu, (13-5-2018, 09:50 uur)
Over hoe mijn leven er momenteel uitziet heb ik al heel veel geschreven en vandaag gebeurde me dit;
Zoals meestal begint mijn dag reeds rond 03:00 uur. Soms heb ik het geluk dat het internet zich blootgeeft via een bescheiden aantal verbinding-streepjes. Hoe dat zit interesseert me al niet meer.
Vreemd is het wel.
Maar vandaar dat ik er weer een nachtbericht op kon zetten...Altijd 'prettig' om te doen.
Rond 7 uur is er weer dienstdoend personeel aanwezig, vandaag o.a. een van mijn meest favoriete dames Haar lukt het prima om iedereen te benaderen en te behandelen als individu en dat is hier werkelijk zeldzaam. (een ingesteld alarm op mijn ijfoon bleef irritant ratelen, toch maar effe opgestaan om het uit te zetten)
Maar er was ook een andere dame, waarvan ik dacht dat ze een nachtzuster was..
Ook al ben ik niet meer van een seksuele gerichtheid , ook zij is een aangename verschijning met een uitdagende blik in de ogen.
Na een vage gedachten wisseling zei ze tegen me; 'Maar u mag uitslapen hoor, het is zondag!"
Van mijn kant niet met bijbedoelingen gezegd, maar recht uit m'n hart; "U denkt toch niet dat ik door een ander laat bepalen wanneer ik wel of niet mag uitslapen! Dat bepaal ik helemaal zelf."
Mijn glimlach daarbij was welgemeend.

Tot zover een wat lang uitgevallen dagboek verslag.
😁

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me verademing zo'n dame met een uitdagende blik
    in de ogen Walter, eindelijk weer eens iets menselijks
    en niet van die schijnheilige blikken die ze daar de
    bewoners dagelijks toewerpen. En vertel.......heeft
    die dame jou welgemeende glimlach begrepen?

    Groetjesssssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is nu nacht..(en toen viel mn internet uit) nu 7:05...Ze heeft het goed begrepen, merkte ik en...stelde zich iets minder uitdagend op! Dus, het zat wel goed! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen