Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 1 mei 2018

Het gesprek kreeg een vreemde wending.

De sfeer was vreemd, de wending ook.
Na de koffie werd het ineens wel erg persoonlijk en begreep ik haar plotselinge interesse in mij niet zo goed!
Voor mij was ze helemaal een Zij geworden, gewoon een vrouw dus. Zijn onzijdigheid leek plots totaal te zijn verdwenen.
A.' Ben jij eigenlijk ooit intiem met Hem geweest!'
De vraag kwam volkomen uit het niets, ik was letterlijk met stomheid geslagen...
A. 'En zou je het ook met mij kunnen zijn?'
En dat terwijl ik (ineens weer erg een hem) nog geen antwoord gegeven had op de eerste vraag!

Er viel een pijnlijke stilte tussen ons, geen wonder, want hij/zij leek net zo geschrokken van dit onverwachtse als ik!
Eigenlijk voelde ik me gewoon geïntimideerd. Waar was 'ze' op uit, dacht ik!

"Je wilt toch hoop ik geen sex met me, Androlyn! zo gingen we helemaal niet met elkaar om...en nee, ik ben nooit intiem met Hem geweest en wil dat ook absoluut niet met jou!"

Androlyn was ineens weer een 100% onhandige man.
A.'  Het spijt me, dit was echt niet zo bedoeld. Eerlijk gezegd had ik een beetje het gevoel dat je op me viel, vandaar mijn onhandige vragen'. 
'Zullen we het niet beter over de groep kunnen hebben en bespreken of je daarmee wat zou willen?'

Gelijk had ik daar een dubbelzinnige gedachte over; Iets met de groep willen...
A. 'Weet je, ik schenk voor ons beiden even een kleine wodka in, dat zal misschien de spanning wat weghalen, toch?'

Volgens mij dronken we geen van beiden, waar ging deze avond heen?
Was m'n aftershave de boosdoener? Bedacht ik me als grap, die ik in ieder geval voor mezelf hield!
Tot overmaat van ramp  zette hij een stevige New- Age cd op...met een zeer spirituele beat.
Maar inderdaad, we gingen dan maar toch aan de wodka,toast erbij met boursin.

Of het alsnog een gezellige en vruchtbare avond werd?
Dat lezen jullie de volgende keer wel.
( Had ik dat 'vruchtbare' maar niet gezegd, hihi)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten