Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 12 mei 2018

Hij...is terug uit Drenthe.



In een korte tijd is er raar veel veranderd.
Wat was er nou eigenlijk gebeurd?
Had Androlyn toch meer contact met Hem gehad dan ik wist?
Want waarom was Hij ineens zo oppervlakkig vrolijk, zo kende ik Hem niet.
Wou bijna zeggen; dat heb je er nou van als er een vrouw int spel is....Een banale verspreking want ik had mezelf en Androlyn wijsgemaakt dat man of vrouw voor mij niet belangrijk was.

Mijn contact met Hem leek eerst wat stroef, maar ik kan niet ontkennen dat het werkelijk aan mij lag!
"Ik hoorde van Androlyn dat je wel iets met de  groep wil gaan doen, dat vind ik leuk!".
Had ik dat dan al voor vast afgesproken? ( Ja, ik loog een beetje..)
"Nou, het is vrijblijvend hoor, maatje..haha.".

"Weet je,Androlyn heeft ons beide uitgenodigd deze week eens te komen eten en om misschien gelijk wat afspraken te maken?"
Bij wijze van uitstel begon ik te vragen hoe het in Drenthe was geweest, want ineens samen naar haar/hem toe te gaan, dat moest bij mij nog even zakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten