Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 8 mei 2018

Naakt en leeg.


Vanmiddag weer schilderen op de werkplaats en...het is behoorlijk op bij me!l
Het voelt gewoon niet meer goed, naakt en leeg is een toepasselijke omschrijving van m'n
algehele gevoel in deze situatie.
Een gevangene met een groot vrijheids-beleven, dat kan je gerust een contradictie noemen.

Naakt en leeg, hoe kwam ik erop!
Totaal onnatuurlijk om mij hier vrij te voelen!
Gelukkig gedraag ik me ook zo en niemand komt er meer tegen in opstand.

Boosheid en woede kunnen een mens toch een tijdelijke kracht geven.
Tijdelijk , want als je die vasthoudt veranderd de kracht in zwakte.

Naakt en leeg, beter kan ik het niet omschrijven en gelukkig weet ik dat het tijdelijk is...

1 opmerking:

  1. erg als je machteloos staat tegen het onrecht
    probeer inderdaad die boosheid niet vast te houden
    lichtpuntjes moet je blijven zoeken zodat het leefbaar blijft

    BeantwoordenVerwijderen