Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 6 mei 2018

Nachtbericht.



Waarschijnlijk toch moeilijk invoelbaar voor broer en zoons, hoe geïsoleerd een mens zich kan voelen als contact maken even gewoon niet lukt.
Toch kan ik niet anders doen dan dit te accepteren, ( broer belde net terug!😖)

Verder glibber ik nu zowat van mijn stoel, vanwege de massage olie om mijn door en door gebruinde vel te verzorgen. Zelfs de mouse-pad dreigt steeds te ontsnappen!
Dat invetten is nou eenmaal beter als je geen 30 meer bent...
Wat gevoelens betreft blijft het toch een komen en gaan.
Zo nu en dan is er toch weer enorme kwaadheid over het feit dat je hier constant van het kastje naar de muur gestuurd wordt!

Binnenkort zet ik mijn klachtenbrief die ik aan de maatschappelijk werkster ga geven gewoon op mijn blog.
Ik ben deze waanzin ongelooflijk zat!
Natuurlijk codeer ik de herkenbare namen...In ieder geval voorlopig.
Tijdens 4 en 5 mei bedacht ik nog; Laten we nog steeds deze terreur ons leven bepalen?
Vooral als ik dan weer, door goede bedoelingen, ....en nu gebeurt het live...door me toch weer op te winden, vergeet ik wat ik schrijven wilde...

Verder gaat het best goed met me.
( heb per ongeluk met mijn oliehanden in mijn ogen zitten wrijven en stootte giga m'n teen toen ik naar het toilet liep)
Maar, zoals ik al zei; verder gaat het best goed met me.😁💤

5 opmerkingen:

  1. hopelijk hangt de olie ondertussen in je lakens en begint je dag goed!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. insmeren is nodig als de zon staat te branden, bij elke leeftijd, want anders krijg je problemen later
    geef je die klachtenbrief dan beter niet gewoon direct, of ook aan de directie, of toch aan meerdere mensen?
    dat is normaal dat je je zit op te winden als er je onrecht wordt aangedaan
    k hoop dat de brief iets zal uithalen! en anders geef je de brief ook mee aan je broer of zonen en spelen ze die door aan jullie minister van gezondheid of zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zodra ik voor 100% zeker ben van de brief zal ik 'm daar terecht laten komen waar hij hoort! En natuurlijk gaan er copieën naar broer en zoons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je veel sterkte met het opzetten van de brief. Probeer zo veel mogelijk uit te zoeken bij wie, personen, organisaties je steun kunt krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar was en ben ik al druk mee bezig, Geri. Trouwens aan mensen zoals jij heb ik al meer steun dan je kunt vermoeden! :-)
    Deze beer gaat niet over één nacht ijs. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen