Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 18 mei 2018

Nachtelijk vuur.


Ja, het vuur is eindelijk in me gaan branden.
Veel zogenaamde kleine dingen die hier gebeuren zijn tot één grote brandstapel geworden en van nu af aan blijven ze met hun arrogante poten van me af!
De maat is werkelijk vol, de druppel was wel een verzorgster die me meende te kunnen vertellen dat ik dikke benen had en m'n steunkousen moest gaan dragen! Dikke benen,wat een dwaas...alsof ze voor mij mocht bepalen wat 'dikke' benen waren. Al had ik olifantspoten, ze blijven verdomme van me af! Het had niet veel gescheeld of ze zou d'r onbekwame vingertjes in m'n vlees gaan drukken!
Ow, als ze me echt kwaad maken verandert mijn tong in een vlijmscherp mes en groeien mijn hoektanden uit tot genadeloze zwaarden! om nog maar te zwijgen van mijn ogen, want de liefdevolle blik verandert in zwarte verzengende poelen, waar in de diepte reeds het verterende vuur te zien is.
Nee, mijn maat is nu echt vol, ze mogen hun goede bedoelingen vanaf nu botvieren op eigen vrienden en bekenden.

Een dommer volk bestaat er niet, denkt ze nou werkelijk dat ik in korte broek met open sandalen zou gaan lopen als ik olifantspoten had!
Vanaf nu krijgt ieder die het ernaar maakt de wind van voren.
Ik ben werkelijk te lang vriendelijk en begripvol gebleven!

1 opmerking:

  1. ja, je kent je zelf het beste
    maar dikke voeten is een verkeerd woord
    ze moet zeggen, je hebt vocht in je benen en met steunkousen helpt dat...., en als je echt dikke benen hebt, dan moet je idd geen steunkousen aan
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen