Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 25 mei 2018

'Ons' bezoek aan het B. v. B. museum!

Afbeeldingsresultaat voor boymans van beuningen rotterdam

Tot mijn verbazing ben ik er nooit eerder geweest, maar het was zeer  'interessant'...dat wel. Maar met een groep naar een museum gaan blijkt niet mijn ding te zijn.
We werden er door een suppoost zelfs nog op aangesproken dat; we veel te lawaaierig waren en dat mensen daarover geklaagd hadden en dat een man te dicht op de schilderijen kwam en verdacht werd van aanraking. Er staat geen aanranding hoor! Hahaha.

En wat vond ik van het museum?
Er was ontzettend veel variatie en het gebouw leek erg op een doolhof.
Zijdelings deed het mij zelfs even denken aan de 'inrichting' waarin ik mij helaas nog steeds bevind.

'Je komt er makkelijk in, maar eruit komen is bijna onmogelijk!'😆

Tijdens het bezoek begon ik mij net zo oud te voelen als ik werkelijk ben, zeker na mijn confrontatie met een onverwachte spiegel...het licht van bovenaf werd me fataal!


2 opmerkingen:

  1. Ik voel me ook altijd onwennig in een museum. Ik ben er graag, maar wil ook nooit never nooit in een groep. Musea worden steeds drukker. Alles wordt steeds drukker. Vreselijk jezelf ineens in een spiegel of ruit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in groep iets bezoeken is al zeker mijn ding niet

    BeantwoordenVerwijderen