Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 26 mei 2018

Warm weekend!




Zo heerlijk, die zomerse warmte.
Wat een genot...zelfs al zou je er niet tegen kunnen.
Want wie zou dit een ander misgunnen?
En natuurlijk neem ik een duik in mijn foto-verleden,
want hoe anders was het toen dan nu in het heden? 
Vandaar met de zon in mijn gezicht 
ontstaat er een heden en verleden gedicht.

Alles is veranderd
zelfs mijn doel. Dieper dan ooit,
 vanuit een rijker gevoel.

Toch logisch dat ik iedereen een heerlijk weekend toewens!

6 opmerkingen:

  1. heerlijk die warmte
    ik trek er weer op uit
    ens traks lekker lang terrassen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kan nooit kwaad om een doel te hebben. En ja, dat doel mag veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het, Terrence, dank je...

      Verwijderen
    2. Vroeger dacht ik dat als je eenmaal een doel had, het 'not done' was om daar later van af te wijken. Bijzonder frustrerend want vaak gebeurt er iets waardoor je doelen veranderen. Het helpen van je partner wanneer die partner eenzijdig de relatie verbreekt bijvoorbeeld. Of je moeder een fijne oude dag willen helpen bezorgen en zij overlijdt. Je kind opvoeden tot zelfstandigheid. Tot hij op zichzelf gaat wonen en het allemaal prima zelf kan. Enzovoorts.

      Verwijderen
    3. Allemaal heel herkenbaar Terrence...dankzij jou ga ik er maar eens wat losser instaan! Ik denk maar zo; alles wat ik bereik is meegenomen...

      Verwijderen