Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 6 mei 2018

Wat ga ik vandaag doen in deze omstandigheden?

 Dit is niet het park verderop!


Het wordt vandaag een werkelijk zomerse dag, dus..Ga ik zomers dingen doen,zoals even in het park verderop wandelen.💃💚 ( en ik probeer mijn toestel vast uit 👀).
Verder zoek ik de rust op bij het...Onnoembare...hetgeen inhoud dat ik niet in de groep zal gaan eten!
Ik noemde het ook wel; mijn boeddhistische dag!👳🙏
Natuurlijk zoals elke dag mijn basisoefeningen doen en aandacht aan mijn kamer schenken. Speciaal aan mijn 'plantencollectie'. Die komen later nog wel eens op de nieuw foto's terecht!
Kortom,zoals gewoonlijk, ik verveel me geen seconde!

Helaas een kleine, te verhelpen pech gehad. De inktpatroon bleek de verkeerde te zijn.
Dus dat verhelpen gaat weer wat tijd in beslag nemen.
Nog steeds ben ik daar bij afhankelijk van mijn broer.
Vervelend, vooral voor hem. ( Alhoewel hij er nooit over klaagt!).

De nieuwe foto's er nu al bij zetten, dat zal nog even niet lukken en je weet
wat in het vat zit verzuurt niet!

 Deze koeien wachten op nieuwe foto's!

2 opmerkingen:

  1. ideaal moment om je camera uit te testen
    geniet van je wandeling en fotoshoot in het park

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar...oooo, An! Ik heb de gebruiksaanwijzing doorgenomen, dus ik houd het voorlopig nog maar even bij eenvoudige foto's!

      Verwijderen