Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 21 mei 2018

'Werk in uitvoering'. ( Nieuw item!)

Mijn blog positief houden en toch to the point?
Dit lijkt me een goed idee en...m'n moeder zou het zeker op prijs stellen!😇

Wat ze ook belangrijk zal vinden als ik onrechtmatige en schandalige situaties aan de kaak blijf stellen!

Aardige man als ik ben...👿...ga ik dat op een speciale manier doen.
Het heet; Werk in uitvoering...en dat op de bekende gecamoufleerde manier!


Valt reuze mee, zoals je ziet!
Vandaag staat mijn pet er nog niet naar, wat wil je...het is Pinksteren!
Naar zeggen vindt de uitstorting van de Heilige geest plaats.
Bij mij komt ie vaak langs inde nacht, maar ja...tis niet anders💫💚


4 opmerkingen:

  1. leuk, dat je positieve dingen gaat posten
    ik hou niet van zware teksten
    ik ben benieuwd
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zware teksten, die moet je niet tillen en...hoef je nooit te lezen. Ik zie je evengoed zeer graag! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In mijn ervaring werkt het wederzijds versterkend: schrijven over zware onderwerpen zorgt voor een zwaar gemoed en schrijven over luchtiger onderwerpen versterkt positievere gedachten. Succes ermee, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er wordt gelukkig niet geschreven over zwaar gemoed, integendeel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen