Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 7 mei 2018

Zo zwart als de nacht.


Toch voel ik mij vaak in de nacht en de zeer vroege ochtend het beste.
Alhoewel er juist ook de kwaadheid weer de kop op kan steken.
Maar dat is goed, want uiteindelijk geef ik hem een goede en rustige plek, daarna val ik vaak redelijk ontspannen in slaap.
 Goed van me he, komt natuurlijk door al die oefeningen die ik op Werkwijze gezet heb.
Serieus, ik heb er echt baat bij.




Overdag praat ik hier wel eens met andere bewoners en wat je dan hoort!
Helaas ondervind ik hetzelfde...maar er wordt aan gewerkt.
Reformatorisch, zegt je dat wat?
Mij steeds meer en meer, zo zie je maar;
Het leven heeft bijzondere methodes om ons dingen te leren!

🙏
 

1 opmerking:

  1. en zelf leer je ook veel
    als je er open voor staat
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen