Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 9 juni 2018

Als je eenmaal aan het veranderen bent...

...kunnen er rare dingen gebeuren...
Mijn profiel is ook hier verdwenen, terwijl dat alleen bedoeld was voor ??? 

Eigenlijk niet zo gek na al die jaren...ik blijk te zijn opgelost.
Dus als ze me hier morgen niet meer in m'n kamer vinden....

Waarschijnlijk hang ik dan ergens in de zon!
Figuurlijk gesproken, hoop ik dan.

Trouwens, voor een privé blog is mijn ??? door onwaarschijnlijk veel bezoekers bezocht.
Het zal toch wel privé zijn????

Maar ik kom er niet onderuit om ook hier regelmatig een noodkreet te uiten over dit bizarre zorgcentrum, S. genoemd! Het is werkelijk zo dat mijn internet ongelooflijk beperkt wordt door censuur.
Elk instituut of elke instantie waar ik hulp zou kunnen aanvragen wordt voor mij ontoegankelijk gemaakt! Als het om een nachtmerrie ging zou je badend in het zweet wakker worden en opgelucht denken; 'Het was gelukkig maar een droom!'
Het erge is dat mijn naaste familie niks onderneemt, het leidde zelfs bijna tot een ruzie!!!

Vraagt zich vertwijfelt af.....?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten