Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 23 juni 2018

De be- vrij-dende Zaterdag!

Beginnend met een oud gezegde;

Als het muisje een staartje krijgt, 
wat gaat de rat dan doen?

Creatief bezig zijn werkt zeer bevrijdend!
Grappig genoeg worden mijn creaties nog bewonderd ook!
De ene heet; Basic Wild.
de andere heet Basic Boeddhism.
Je mag raden welke de eerste is en welke de tweede.

Dan is er nog ; The symbolic work of Prison.












En natuurlijk een heerlijk weekend gewenst!





5 opmerkingen:

  1. kreatief ben jij genoeg, en schilderen kan je als de beste
    goed bezig, maar ik vindt het gewoon mooi en geef het geen namen :-p
    Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij heb je dat gezegde zelf uitgevonden, nog nooit van gehoord
    heel creatief ben je, zo raak je ook je frustraties kwijt, is hetzelfde als iets van je afschrijven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha An, je reactie vind ik geweldig! Dank je....@@@

      Verwijderen
  3. Ik vind de armbanden of kettingen ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen