Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 26 juni 2018

De Fakir op het spijkerbed.

Fakir blijkt eigenlijk ook voor mij nu, een betekenis te hebben!

Geen spijker of fakir te bekennen hier!

Heb daar niet eens aan gedacht dat ook fakir voor mij van een soort toepassing is...👳😄

Maar daar wil ik het nu absoluut niet over hebben!
Zelfs eigenlijk niet over het boeddhist zijn in een voor mij ongewenste omgeving.
Eerder ziek makend dan alleen maar ongewenst!
Boeddhisme is geen religie, geen geloof, geen opgedrongen situatie.
Boeddhist ben je uit vrije keuze en is niet eens een levensovertuiging te noemen.

Maar dat is het wel, eerder misschien nog een levenshouding te noemen.

Boeddhist zijn hoef je nooit te benoemen, je kan het in stilte zijn en uitdragen in hoe je in het leven staat.

Komt het komisch over als ik zeg; Maar ik sta niet, ik zit vast!
Weet je, laten dan nu maar weer een kop koffie nemen en straks weer lekker in het zonnetje gaan zitten.

Ik had nog niet eens iedereen een mooie dag gewenst!

Bij deze dus.🙌😏

De koffie staat klaar!


2 opmerkingen:

  1. Ik durf het eigenlijk niet nog eens te vragen. Is Je derde blog weg? Ik weer de naam nu ineens ook niet meer. Mocht het er nog zijn en je koppelt het nog een keer aan dit blog dan zet ik het echt vast op mijn computer. groeten van Geri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb er toch maar voor gekozen om het in alle stilte langzaam te vullen, Maar lief dat je erom vraagt! @@@

      Verwijderen