Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 22 juni 2018

Een nieuwe vrijdag?

Het hele creatieve gebeuren!
Goede morgen nieuwkomers!
Én altijd bezoekenden...
Er blijkt ineens erg veel bedrijvigheid in het Gebouw, er gebeurt werkelijk van alles!

Ook hier ter plekke en ik ga jullie dat laten zien;

Eerst maar even mijn boeddhistishe bordeauxrode outfit!



Het spirituele plekje bij het Raam.




Het gisteren ontvangen Werk, versiert met mijn nieuwe scandalen...
Sorry....Sandalen!



En dan ook nog eens een hele lap tekst erbij?Veel foto's blijken mooi scherp te zijn geworden.Behalve de creatieve begin foto'.
Wat fotograferen en bewerken betreft, heb ik best nog veel uit te proberen.
Had het vast al eens eerder vermeld;
Mijn Picassa fotobewerker doet het nog steeds maar...
vernieuwd zich natuurlijk niet meer!
Ondanks dat die foto's best mooi worden...
kan ik ze daarna nog steeds niet terugvinden.
Toch, zo heel af en toe ontdek ik ze ergens!

En een oude vriendschap lijkt hersteld..
(heeft niks met bovenstaande bericht te maken hoor!)

8 opmerkingen:

  1. ik zat al te kijken naar je prenten of die ene er bij was die boven mijn bed hangt...
    Een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dat zal niet kunnen als de prent bij jou is! Deze foto is splinternieuw! Goed nieuws Lutje, Spijkerbed wordt in de loop van de dag weer openbaar!!!! @@@ Binnenkort maar eens een nieuwe maken voor boven je bed? :-)

      Verwijderen
    2. aja, dan hang ik die er naast !

      Verwijderen
  2. mooie outfit Walter
    en je hebt je kamer daar helemaal 'jij' gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, dank je, dank je An! Blog gaat vanmiddag open!!@@@

      Verwijderen
  3. Jaah je bent weer openbaar, gefeliciteerd Walter. Dat nog maar veel openbaar gemaakt mag worden, succes en het beste met alles. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb natuurlijk veel motivatie gevonden in het volgen van jouw weblog, de Sleutel!

      Verwijderen
  4. Aha...vandaar dat ik nu gelukkig ook je spijkerbed weer kan
    bezoeken. Mooi je boeddhistische bordeauxrode outfit!
    Je nieuwe sandalen zien er ZEER comfortabel uit, loop tegenwoordig
    zelf ook en vooral in de zomer op dit soort sandalen, het voelt
    alsof je op blote voeten loopt, heerlijk!!!
    Geweldig te lezen dat je zoveel werk hebt teruggekregen.
    Een zeer aangenaam spirituele plekje zo bij het raam, en lief
    het grote hart op het kussen.
    Je ruimte is dan wat beperkt maar het ziet er allemaal heel
    sfeervol uit, het leeft en straalt Walter uit, zo mooi om te zien.

    Liefs Josephientje.....

    BeantwoordenVerwijderen