Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 29 juni 2018

Het is voor het eerst;




Nooit eerder last gehad van de warmte!
Nu wel, steeds een beetje misselijk en over dat mogelijk goede nieuws?
Ik ga iedereen uitgebreid op de hoogste houden, want goed nieuws
is hier pas goed nieuws als het een feit is!
Toch maar even een uurtje plat op bed.
Met bontjas aan?
Je weet het, liever naakt dan namaak!
Alhoewel ik in dit geval liever zeg;
Namaak of echt??
Dit keer liever naakt!

Zelfs mijn bloemen vluchtten de badkamer in!


2 opmerkingen:

  1. Voor alles een eerste keer, maar …. ik slaap vannacht poedel.....

    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op zich wel relaxed, maar een dunne katoenen pyama behoedt mij om constant aan mezelf te blijven plakken, hihihi

      Verwijderen