Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 24 juni 2018

Het 'korreltje- zout' bericht:



Zit ik daarnet in mijn blote bassie van de zon te genieten, gaat mijn mobifoon!
Onbekend nummer, maar nieuwsgierig als ik geworden ben, neem ik toch op..

Nee, dit raad je nooit!
Een voor mij op een vreemde manier bekende stem zei;
"Hallo Walter, je spreekt met Androlyn..."
Als aan mijn stoel geplakt begon ik te stotteren;
Maar dat kan helemaal niet, je bestaat alleen maar in mijn fantasie
en vanuit mijn fantasie schrijf ik over je.
Ben zelfs met een nieuweserie over jou begonnen!

De rest van dit ongelooflijke gesprek zal ik julli besparen,
straks raak ik nog al mijn trouwe lezers kwijt.

😢

2 opmerkingen:

  1. haha, dat zal het beste zijn Walter want ik ben totaal niet mee met dat verhaal, k snap er niks van 😰
    dat gaat m'n petje te boven, om ook maar een spreekwoord te gebruiken 😇

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (-_-).... dus houd ik wijselijk mijn mond, hihihi @@@

      Verwijderen