Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 28 juni 2018

Maar wat heb jij dan gegeten?

...en het was een warme dag en...er was me toegezegd door de arts dat ze naar een passendere plek zouden zoeken.
Nog voor eind november.
Dit had de psychologe ook al vermeld...er zou naar een andere plek gezocht worden.
Niet te geloven!
Inderdaad, niet te geloven.
Zal ik een grapje maken over een oude schuur of een lekkend hondenhok?
Ach nee, laat ik dat maar niet doen, want.....

Hier zit werkelijk alles in waardoor vlees niet nodig is!


Mijn zelfbereide eten was een vegetarisch succes, mijn fotografeer tik ook!
De nieuwe ikebana's vlogen door de lucht en nog komend weekend ga ik ze versoberen tot...
echte ikebana's.
Tijdens bloemschikken was er weer een redelijke overvloed, en dat kon ik toch niet voorbij laten gaan!

Om het tot een echte ikebana te
laten worden, hoort er veel minder in.
Sprak iemand...
Toch is dat niet echt zo.
De ikebana kent namelijk veel stijlen!

👳
Voor later;

Welterusten!

4 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit Walter, echt een gerecht waar ik
    ook gek op ben, vlees eet ik nauwelijks en heeft een
    mens ook niet echt nodig. Je ikebana is mooi met de
    verschillende rood tinten, liefdevol!
    En wat een geweldig nieuws zeg dat er een passende plek
    gezocht gaat worden, hoop dat dat niet al te lang gaat duren,
    SUPER!!!

    Toedelsssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is pas goed nieuws!
    ze hebben je eindelijk gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn bericht en wat zien je werken, inclusief de maaltijd, er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen