Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 21 juni 2018

Mijn eerste ( nieuwe) donderdag.

Vandaag ga ik verder met het 'vernieuwen van mijn Spijkerbed.
De meeste van mijn trouwe lezers kennen de reden.
Natuurlijk blijft de 10 jaar geschiedenis van dit blog gewoon weer te lezen.
Onderwerpen worden gewoon weer zichtbaar door op een gekozen categorie te drukken.
Aanstaande maandag verwacht ik weer openbaar de lucht in te gaan, nou ja...
ik bedoel natuurlijk het internet!

Want  'vliegen' kan ik nog niet!
Ben er wel mee bezig, heb al een goede instructeur gevonden.😏
Deze 'nieuwe'  donderdag ga ik mijn toeleggen op;
Letten op mijn privacy, rust en afzondering én creatief bezig zijn.
Gisteren ontving ik van mijn oudste zoon het laatste gedeelte van het,
door hem geredde, laatste berg  van mijn eigen werk.
Wow, ik wist niet dat er nog zoveel was!
Heb er nog veel werk aan te doen!
Dit bericht wordt later uitgebreid, tot straks!

5 opmerkingen:

  1. je bent goed bezig, doe maar verder, dit mag iedereen zien ;-)
    en je header, dat is toch zo gemakkelijk om die te veranderen?
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op zich wel, alleen lukt het terugzetten van de originele nog niet. Maar gaat zeker lukken!

      Verwijderen
  2. Ik moet lachen om de header.

    Fijn dat er nog zoveel van je werk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. feww gelukkig is er nog veel werk gered

    BeantwoordenVerwijderen