Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 9 juni 2018

Ons zelf-genezend vermogen.

Vooral sinds de tijd van de woekerwinst van de medische macht, werd het zelf-genezend vermogen van de mens het liefst belachelijk gemaakt.
Spirituele flauwekul, eigenwijs gezwets tegen hen die het beter weten, vanwege hun geweldige opleidingen!

Zal ik vanuit persoonlijke ondervinding eens spiritueel een flink end uit mijn nek gaan lullen?
Wat zou je zeggen van; je energie balans?
Kijk er eens naar hoe kwalen gaan opspelen als je door, wat dan ook, uit balans bent geraakt...
Wacht dan een moment met het slikken van de broodnodige pillen, want dat kan altijd nog!
Een nieuw receptje geven ze graag!

Neem er eens de tijd voor ( en tijd heb je hoe dan ook altijd!).
Waar en wanneer is jouw koppijn begonnen en hoe kan je daar anders mee omgaan dan met het slikken van een verdovende dosis pillen?
Hoe zit met die ineens erger wordende astma aanvallen?
En dan het erger vocht vast houden in b.v. je benen?

Gek genoeg blijkt zelfs m'n liesbreuk te verergen door een slechte energie verdeling/ balans!


Goed, en nu het antwoord en de oplossing?


Mijn huidige uitzicht...

2 opmerkingen:

  1. Ik krijg dit antwoord wanneer ik probeer een reactie te plaatsen op Bedgeheimen. Reacties in deze blog zijn alleen beschikbaar voor teamleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vreemd en vooral ook erg vervelend. Natuurlijk ben ik er druk mee bezig om dit anders in te stellen. Immers, aan jouw adviezen heb ik altijd heel veel!

    BeantwoordenVerwijderen