Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 23 juni 2018

Uitdrukkingen en gezegdes.



Jong geleerd, oud gedaan.

Door schade en schande wijs geworden.

Het gebeurt vaak genoeg dat deze 2 over één kam worden geschoren.
(Oeps, alweer een uitdrukking!)
De eerste laat nog ruimte voor interpertatie.
Kan positief, kan negatief zijn.

De tweede is een ander verhaal.
Weinig positiefs aan, behalve misschien;
Dat gebeurt me geen tweede keer!

😆Er komt gelijk een nieuwe bij!
Tijdens het maken van dit bericht belde mijn jongste zoon
en die kan praten als brugman.
Daardoor raakte ik de draad kwijt over wat ik hier wilde neerzetten!
Maar nood breekt wetten want we moesten ineens allebei nodig naar het toilet.


😂


4 opmerkingen:

  1. goeiebijnamiddag Walter, daar in dat andere land :-)
    praten als brugman, die ken ik niet, maar volgens mij kan ik dat niet :-D
    k denk dat ik ook dringend moet, je moet er maar niet over beginnen :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat je wilt uitdrukken kan je het beste doen in gezegdes....

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb je goed gezegd en wie A zegt moet ook.... maar das voor een andere keer!

      Verwijderen