Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 30 juni 2018

Wat!...Toch niet over astma?


Tralala, ja over astma.
Zou natuurlijk eigenlijk op Werkwijze blog horen, maar had zin om jullie er hier eens een keer mee te plagen, hihihi...verrassen bedoel ik natuurlijk.
En dat op zo'n prachtige zomerse dag?

Het goede/slechte nieuws is dat ik er zelf aan lijd en lijden doe je vooral als je er verkeerd mee omgaat.
Mijn vaste bezoekers weten wel een beetje dat ik meer en meer van de 'alternative' aan het worden ben. (Eigenlijk altijd al was)
Want...zal ik de deelstreep nu maar invoeren?
Ja, graag...bezoekers hebben met dit mooie weer, geen zin om een lap tekst onder de neus te 
krijgen...
😏


Hopla, meteen de verstuiver aan neus en mond, happend naar zuurstof en piepend op de borst?
Maar..iedereen weet toch dat het geen geneesmiddel is, het onderdrukt gewoon de oorspronkelijke verschijningsvorm!
Wat is astma eigenlijk?
Het is gewoon een afweermechanisme van body en mind.
Hoe zou je kunnen zorgen dat die body en mind dit zaakje zelf gaan oplossen?
Idd, oplossen ipv onderdrukken!

Probeer zoveel mogelijk om een stoffige en vervuilde omgeving te vermijden;
STRESS is absoluut een boosdoener, dus los dat op via alles waartoe je in staat bent.
Ik zei niet; giet een liter jenever naar binnen!😆
Wat ook een rol speelt, pas je voedingspatroon aan!
( op Werkwijze ga ik hier later uitgebreide aandacht aan geven)


Als klap op de vuurpijl....
Breng je ademhaling tot rust.

Joepie, mijn eigen astma is, juist ook door dit schrijven, helemaal tot rust gekomen!

🙆


2 opmerkingen:

  1. haha hoe dat je het weet, een lap tekst met zo'n weer dat kunnen gebakken hersentjes niet aan

    ik vrees dat mensen met een druk leven die astma hebben vlugger naar de spray grijpen, want om op de ademhaling te letten daar maakt men geen tijd voor
    de jachtigheid van het leven laat de mens echt naar adem happen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..en vooral in dat laatste heb je volkomen gelijk! ;-)

      Verwijderen