Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 7 juli 2018

3x per dag!



En hier voer ik het hele kermis op uit!
Die prent wou ik er ook nog even bij...
Weggehaald op de rommelmarkt!
Blij als een kind ben ik ermee...💃💚

Eigenlijk is het net als een dieet, je moet geduld hebben!
De oefeningen vanwege de liesbreuk hebben tijd en volharding nodig, net zoals mijn dagelijkse yoga
en bijkomende body-care...
Allemaal ijdelheid?
Niks hoor, gewoon goed voor jezelf zorgen en dankbaar zijn...
Dankbaar dat je nog leeft!

Proost! We nemen er nog één.
Het is zaterdagavond!

En zo blijf je bezig...
Gelukkig maar!

Welterusten blogbezoekers 😘



Geen opmerkingen:

Een reactie posten