Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 3 juli 2018

De nacht en....Alles.



En dan ben ik de man die niet werken kan, hij heeft geen verweer tegen de harde wereld.
Dan ben ik de vrouw die alles maar moest accepteren, puur omdat ze vrouw is.
Ook ben ik het kind dat altijd vernederd werd en misbruikt en nu niet meer weet hoe te moeten leven.
Ik ben de man die zich nooit de man voelde zoals men vindt dat een man hoort te zijn.
Dan weer ben ik de vrouw die geen jeugd kende en zelf geen kinderen kan krijgen.

Maar vooral ben ik de mens die lief wil hebben en liefgehad wil worden.
Ik ben ze allemaal en ze zijn me allemaal even dierbaar.
En als ik heel goed kijk en luister...
Ook jij bent die mens.

Mooi mens.

1 opmerking: