Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 19 juli 2018

De nacht...vooruit gedacht.



De ene keer is er wel 'snachts internet, de andere keer weer niet.
Maar altijd word ik rond 3 uur wakker en....nu schrijf ik vooruit
om straks te kijken; is er alweer internet?
Hoe ik me nu voel gaat over vandaag...het is me goed gelukt om los te laten.
Om alle negativiteit buiten me te houden, vandaag had ik dus 'corvee', dat betekent vooral het 3x dekken van de tafel...
En 2 x heb ik niet meegegeten..de avond wel en dat was reuze prettig.
Haar bedank ik van harte....dank je.

Is het al nacht en kan ik alweer schrijven?

...................

--
Een lichtgevend blauw verblind mij voor een kort moment...zoveel mogelijk licht uit en dan maar laten komen wat er komt...
23:06 Nu al weer wakker geworden...na een vrij korte slaap kan ik even de draad kwijt zijn.
Heb ik die werkelijke werkelijkheid nou zomaar gedroomd? Het leek zo echt en waar ben je dan als je droomt?]
Ik ga mijn muesli in de week zetten, echte yoghurt heeft een zeer aardige verzorgster voor me gekocht en van T. heb ik zelfgemaakte vruchtencompôte uit eigen tuin gekregen. Dat doe ik er, samen met de mueslt doorheen...
Vaak eet ik dat reeds om 5 ur in de nacht.
Morgenochtend zal er negativiteit aanwezig zijn...
In de middag ga ik voor het eerst weer naar de Werkplaats en heb er weer reuze zin in!
Vanavond eet ik weer gewoon mee, dan is er weer positieve ruimte!

23:16 Weer slapen...om 2:30 gaat dit bericht automatisch het internet op...
Ach, die slaap wacht wel want ik bedacht me hoe gezegend ik ben om zonder het verkrachtende christendom op te groeien.
Een werkelijk vrije opvoeding in een gezin met veel liefde en enorm veel pijn en verdriet.
Maar toch!
Mijn ouders waren meer van; dood is nou eenmaal dood, er was niks voor en er komt niks na...
Toch werd zelfs deze manier van denken ons nooit opgedrongen.
Gelukkig kan ik nu in alle vrijheid het verhaal over Jezus Christus bewonderen in al zijn schoonheid en zonder die bijbelse verloedering van macht!
3:38 Er is weer verbinding...
Behalve met wat ik reeds geschreven heb! hihi, op zoveel diepgang had ik niet gerekend...
Gelukkig mag ik een beetje om mezelf glimlachen want...
de geest blijft ineens weg!
Toch laat ik dit bericht gewoon staan, want ook dit ben ik!
Mijn muesli heb ik net op...beetje kramp in mijn buik nu.
Hahaha, voor het eerst dat ik, in de nacht, hard om mezelf moet lachen!

Nou, bezoeker...wat een geweldig bericht was dit , he?
Laten we nog maar even naar bed gaan, jij in het jouwe en ik in het mijne...
Als ik een 2 persoonsbed had mocht je gerust langskomen hoor.
Langs wel, maar absoluut niet binnen!
😂😃😆

4 opmerkingen:

  1. Jouw nachten zijn wel heel levendig Walter hihihi. Dank voor je delen. Wat een mooi schilderij trouwens, wil ik wel van dichterbij bekijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is overigens een vrij klein schilderij..Wie weet kom je het nog eens in het echt te zien!@@@

      Verwijderen
  2. wanneer slaap je dan
    of komt het zandmannetje daar ook niet langs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat er zeker van komen Walter, telefoontje zal eens komen. :)

    BeantwoordenVerwijderen