Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 5 juli 2018

Eindelijk!



Eerst vroeg m'n was doen, gewoon zelf in de gemeenschappelijke wasruimte...

Wat heb ik het hier toch fantastisch voor elkaar gekregen, geweldig!
Ongelooflijk wat een mens voor een creatieve kracht kan hebben, zwervend geketend aan metalen banden en leren riemen.
Natuurlijk gehoorzaam aan regels en meldplicht.
Verder natuurlijk zo vrij als een vogeltje.
Ook wel 'vogelvrij' genoemd en het interne jachtseizoen is geopend!

Oeps, ik zit in het verkeerde verhaal te schrijven!
Androlyn en Het Gebouw zijn toch gisteren afgesloten?

Terug naar een andere realiteit...
'sNachts staat mijn muesli in de week en meestal is mijn eerste ontbijt rond 3 uur op mijn kamer.

Potverdrie,zit ik nou weer int verkeerde verhaal!
Weet je, ik ga gewoon mijn ding doen en straks weer lekker in het warme zonnetje wat lezen schrijven, kaartspel doen en muziek luisteren!

Wanneer kom je toch eens eindelijk op bezoek?

De zomer is er nog steeds, fijne dag!




1 opmerking:

  1. ik durf al niet te komen ;-)
    maar zorg maar goed voor je zelf, het komt wel goed
    Een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen