Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 2 juli 2018

Mijn simpele kant.

A 😏room with a view.

Deze komende week, bij leven en welzijn, kijk ik erg uit naar het zomerse!
Ik ben een echte zon aanbidder, en niet alleen vanwege het bruine kleurtje, maar dan schiet ik weer in de spirituele hoek, de hoek waarin 'het aapje' zich volkomen thuis en vrij voelt!
(Onze enige en werkelijke opleiding...artikeltje op Werkwijze)

Verder wordt er hier een 'rommelmarkt'gehouden, aangezien ik gek ben (😵) op aparte spulletjes, snuffel ik daar altijd graag!
Verder richt ik mijn dagen in alsof ik mij hier volkomen vrij en gelukkig voel!
Een fantastische techniek om vreselijke omstandigheden zo positief mogelijk het hoofd te bieden.

Yihaaa, zo moeten wij eigenlijk altijd in het leven staan, vind je ook niet?

Allemaal een bijzondere week gewenst
🙌



10 opmerkingen:

  1. ik wens je een bijzondere week terug, een week vol positieve en leuke dingen
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Walter, hier al een paar dagen boven de 30 graden. Tja... dan zoek ik de schaduw, sowieso zit ik niet graag in de volle zon ;-)
    Jij ook een fijne bijzondere positieve zonnige week toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je...en ga ik ervan maken hoor! Jij lekker in de koele schaduw en ik gem. per keer, 1 uur in de volle zon!!! @@@

      Verwijderen
  3. ohwla, jij hebt een mooier uitzicht dan ik :-)
    geniet jij maar van de zon, ik hou me in de schaduw of binnen in de koelte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps An, bij jou dacht ik aan vergezichten en grazige weiden! Wie weet blijk ik een voorspellende blik te hebben. :-) :-)

      Verwijderen
    2. was het maar waar, alhoewel in de stad wonen is dan weer handig als je niet in auto rijdt, de levensnoodzakelijke winkels op geen twee minuten stappen van m'n deur, dat vind ik ook zalig
      ideaal zou zijn dat de voordeur uitgaf aan de winkels, en de achterdeur dat vergezicht en grazige weiden :-)

      Verwijderen
  4. ideaal voor An! Zal ik het voor je regelen? Hihihi...@@@

    BeantwoordenVerwijderen