Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 14 juli 2018

Nacht, schande en vrijheidsberoving!

Ja, er bleek een klachtencommissie te zijn
Klachten over hoe het er aan toe gaat op Slingedael.
Die klacht heb ik ingediend, het leek een integer gesprek, gevoerd door een integer overkomende dame.  'Ja, ze nam het helemaal serieus en het bleef tussen haar en mij'.
Ik mocht vrij-uit praten....geweldig.
Geweldig???
Wat was hier in vredesnaam geweldig aan!
Niks, totaal niks.
Gewoon weer het oude schandalige liedje!
Ze luistert....maar doet verder niks?
En van mij wordt verwacht dat ik deze corrupte handelingen van de hier werkende maatschappelijk werkster tot op de draad moet gaan bewijzen en uitleggen?
Zal ik het gewoon hier maar eens uit gaan leggen?
Dat lijkt me veel zinniger;
Bij aankomst ben ik belogen en bedrogen!
Nergens had ik voor getekend, geen enkel formulier was ik onder ogen gekomen en totaal niks had ik getekend!
En dan mij een RM geven, terwijl ik daarbij recht had op een advocaat!
Nooit heb ik iemand te zien of gesproken gekregen, gewoon alles achter mijn rug geregeld, gewoon mijn huis opgezegd, zonder dat ik daarvoor getekend had.
Mijn hele inboedel weggeroofd, m'n huis leeggehaald en van mijn rekening hebben ze brutaalweg een paar duizend euro afgehaald om hun smerige bedrog te financiëren!
Taxatie rapport?
Een waardeloos vodje papier waar geen enkel bedrijf bij vermeld stond!
Achter mijn rug mijn familie vals voorlichten, waardoor zij de indruk kregen dat ik zowat ten dode was opgeschreven!
Zonder mijn medeweten mijn inkomen door een malafide bedrijf als Rotonde laten beheren, zodat ik er zelf niet meer bij kon! Zij beweerden notabene dat van mijn 8500 euro spaargeld weinig zou overblijven vanwege hoge hoge kosten!!!
En deze schandalige onzin zou door een rechter bepaald zijn?
Noch rechter, noch advocaat, noch de onder toezicht stellende heb ik ooit gezien, zelfs nooit van gehoord!

Om nog maar te zwijgen van alle verder ellende die mij dit berokkend heeft!

Mevrouw de vertrouwenspersoon, dit lijkt mij een goede klus voor u om dat zelf eens grondig te gaan onderzoeken!

Hoogachtend
Walter Kas.

Voor mijn blogbezoekers, dit  bericht gaat maandag gelijk ongecensureerd via een e-mail naar deze klachten commissie.

Haar reactie zal ik hier letterlijk plaatsen!





3 opmerkingen:

  1. daar zijn geen woorden voor - ronduit schandalig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet voor te stellen dat dit zomaar kan gebeuren in Nederland!

      Verwijderen
  2. Ik ben ook nog steeds perplex. Ik moet er niet aan denken dat vreemden bepalen wat er met mijn spullen gaat gebeuren. Goed dat je je er tegen verzet. ben wel bang dat het een lange adem zal vergen. Heb je al wat meer zicht op een andere omgeving? Sterkte Walter en zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen