Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 17 juli 2018

Schokkende beelden van Orlando!


Orlando?
Nee toch!
Had ik er maar toestemming voor gevraagd...
Maar in zekere zin is Orlando van mij!
Zijn beelden komen 'snachts rond 3 uur mijn geest binnen, gekker kan het toch niet worden. 😵
Misschien haalt dit de illusie een beetje onderuit,
maar in het echt zien ze er werkelijk behoorlijk anders uit.

Henry is letterlijk en figuurlijk een stuk realistischer.
Maar dat zie je...binnenkort.
Zéér binnenkort!

Al met al was het een vermoeiende dag
en de aquarel is af...
Af zijn die dingen eigenlijk nooit, en zelfs dan ben je toch al veel te ver gegaan!

Het werk op zich toon ik binnenkort op...Werkwijze.

Natuurlijk een goede nacht gewenst!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten