Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 21 juli 2018

Zijn die je bent.

Vrijheid.



Het lijkt bijna een open deur...
Natuurlijk ben je die je bent!
Daar kun je niet omheen!
Maar...
weten we eigenlijk wel wie we zijn?
En stel dat je dat écht weet, hoe kan je daar dan het beste mee omgaan?

Ja, ja...ik weet het en heb het vaker gehoord;
'Niet zeuren en gewoon jezelf zijn'!
Man, denk toch niet zo moeilijk, je maakt je leven veel ingewikkelder dan nodig is.
Leef toch gewoon!

Zal ik je eens wat vertellen?
Zeuren doe ik nooit
en over wat makkelijk is, zal ik nooit moelijk doen!

Maar mijn leven, mijn leven ervaar ik als zéér bijzonder.
Volgens mij geldt dat voor iedereen.
Want bijzonder zijn we allemaal!

🙋
💚

Zullen we even iets delen?

Lees maar....





Vroeger ( ik ben namelijk inmiddels een jonge oudere man ) moesten we nog op zaterdag-ochtend naar school!
Gelukkig werd dat al snel een vrije zaterdag!
O,wat was dat heerlijk, want dan mocht ik mee met mijn ouders de week boodschappen doen.
Bij de Gruyter!
Later werd het nog spannender, want dan gingen ze met z'n twee.
En vol verwachting keken we dan uit naar wat er gekocht was...geweldige herinnering!
Er zaten altijd wel lekkere verrassingen tussen en soms kookte mijn vader dan. Natuurlijk altijd iets bijzonders en de keuken....die liet hij in chaos achter. 😄

Zo kan ik nog uren doorschrijven, maar helaas kwam er een kentering in...
Vandaag houd ik het gezellig.

En vandaag is een prima dag om lekker uit te rusten!
🙏


Geen opmerkingen:

Een reactie posten