Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 16 augustus 2018

Eindelijk een nieuw bericht! ( En tot spoedig!)

Noem het maar gerust; via, via....
Het laatste woord hierover is voorlopig nog niet geweest!
Eerst maar weer eens gewoon een nieuwe foto?
Met een speciaal bedankje aan Hedy, van het blog SEA FOR ALL.
Wat fantastisch om van haar post te ontvangen!
Ja, werkelijk heeft dit soort steun mij er doorheen geholpen...
Dank je Hedy!
Maar ook alle stille steun die ik van iedereen altijd kreeg, dank jullie allemaal!



 Alvast een kijkje in mijn nieuwe verblijf in Gouda, dit keer een zeer gezond zorgcentrum, waarbij ik de beschikking krijg over een geheel eigen flat!
Niet eens erg ver verwijderd van waar ik eerst woonde. Tulpenpad 1....
Hoe ik deze woning kwijt ben geraakt?
Ach, dat verhaal laat ik voorlopig even rusten.


Zowaar een 4 kamerflat mét, indien nodig, zorg! Verder ben ik daar geheel zelfstandig.
De jonge-dame die daar de leiding heeft was op voorhand reeds erg blij met mij!
En ik met haar...De verhuizing laat natuurlijk nog even op zich wachten.
Een kwestie van papieren regelen...
Het enige dat mij daar te doen stond was; JA! te zeggen.
Ook de vertegenwoordigster van Slingedael was heel erg blij voor me.
Aangezien ikzelf ook nog de nodige papieren te overhandigen heb aan het bestuur van;
Slingedael/ de Leliezorggroep kan het gerust nog even duren.
Haast heb ik niet meer!


Voor vandaag nog even de nieuwe opstelling in mijn kamer waarin ik mij nog steeds bevind...

Nu even mijn papierwinkel op orde brengen...m'n bed ligt er vol mee!

6 opmerkingen:

  1. SUPER *** SUPER *** SUPER Walter wat een fantastisch bericht,
    heerlijk in Gouda en een 4 kamerflat, joepie dat ziet er heel
    goed uit. Denk datje het in geachten al aan het inrichten bent, hihi.
    Mooi dat je daar zelfstandig kan wonen en eventueel gebruik kunt maken
    van de daar aanwezige faciliteiten. Mooier kan je het niet hebben toch?
    GEFELICITEERD kan ik wel zeggen.

    Lieve groetjes,
    Josephine @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen Walter, GEFELICITEERD :-)

    Lieve groetjes, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Walter, wat een heerlijk bericht. Stap voor stap kom je op je bestemming, weer jouw eigen woonplek, waar je recht op hebt. Het is je zo gegund. Ik wens je alvast veel succes met de stappen, inclusief papierwerk, die nu gezet moeten worden. Heerlijk vooruitzicht voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het beste nieuws wat ik de laatste tijd hoorde. Ben zo blij voor je. Ik haalde me van alles in mijn hoofd, toen het zo stil werd op je blog. Maar gelukkig, alles is goed, nee beter, best.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw dat is wel super nieuws!! het beste in tijden!
    je mag daar eindelijk weg en dan nog wel terug naar Gouda
    en dan nog met vier kamers en zorg, dat is wel heel bijzonder
    dat die papieren nu maar vlug in orde zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed je nieuwe plek Walter, gefeliciteerd. Fijn dat je er weer bent. :)

    BeantwoordenVerwijderen