Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 11 september 2018

(Bijna!)...Goed nieuws op donderdag?

Al onderweg?

Bijna!


Goede dinsdagmorgen, nee ik denk niet dat het donderdag is!
Morgen komt de dame van de Savelberg een kijkje bij me nemen
en ik mag wel zeggen dat ik blij ben met wat ik haar hier kan tonen...
Ze zal zeker ook blij met me zijn, wat betreft mijn creatieve talenten,
want zo'n vrouw was het wel.
Dat merkte ik toen in dat kennismakings gesprek had op de Savelberghof 34,
de woning die voor mij ter beschikking is!
Mijn 'nieuwe' waarneemster van Slingedael had eerst aan mij gevraagd of zij er bij mocht zijn, ik zou dat op zich niet verplicht zijn geweest...
Maar ik vond het Oké.
Wat blijkt nu, zij heeft ineens een vrije dag en kan er dus niet bij zijn.
De aankondiging van mevr. A.Dofferhoff dat ze vandaag langskwam heb ik hier reeds op mijn blog getoond...
Een formaliteit naar ik hoop, waarbij ik achteraf denk, de waarneemster van Slingerdael had hier toch eigenlijk bij horen te zijn?

Ach, slechts een formaliteit en voor alles heb ik reeds mijn toestemming gegeven!
Dus natuurlijk ga ik ervan uit dat ik hier donderdag ochtend met zeer goed nieuws zal komen over het hoe en wanneer.
Want dan kan ik eindelijk beginnen met het vast inpakken van spullen die ik hier nu al niet meer nodig heb...
Formaliteiten en de burocratie, tja dat kost nou eenmaal veel tijd.
( Naar blijkt)

Toch alweer een lang bericht geworden.
Laat ik hopen dat het tot de laatste stuiptrekkingen op Slingedael zal behoren.

Vanavond het vervolg van een laaste kijkje in mijn kamer;
DE HERINNERING!

Heb al van een paar bezoekers gehoord dat ze voor me zullen duimen!
Alhoewel ik niet bijgelovig ben, zou ik zeggen;
Lieve mensen, duim erop los!

Bijvoorbaat mijn dank en een prachtige dag gewenst... 

👍🙆😊


7 opmerkingen:

  1. het komt goed, dat merk ik aan je enthousiasme, en donderdag gaat er veel voor je geduimd worden!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Raar dat ze er niet bij is na dit eerst gevraagd te hebben. Hoe kan dit nu? Maar goed. Nu heb je alle ruimte om met de dame van je nieuwe leefomgeving te praten. Een heel goede, mooie dag morgen. Natuurlijk duim ik mee!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wauw een belangrijke dag dus
    maar t belangrijkste zal zijn de dag dat je eindelijk die deur voorgoed kan dichttrekken in Slingedael

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga er zeker op los duimen Walter, hoop dat alles nu snel
    duidelijk zal worden, en vooral wanneer het plaats gaat
    vinden, ♫ ♪ ♫♫ ♪♪♪ ♫ ♫ hoop Heeeeeeel SNEL!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel duimen. Eigenlijk wel fijn dat je zonder invloeden vanuit jouw huidige woonsituatie het gesprek kunt ingaan, lijkt me. Een open, fris gesprek. Succes Walter!!!

    BeantwoordenVerwijderen