Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 18 september 2018

De dag van vandaag besproken.



Grappig als je je realizeert met wie ik die dan bespreek...
Hij praat niet terug, hij luistert alleen.
Keurt niet af en keurt niet goed.
Hij luistert alleen en is er altijd voor me!

Zal ik het dan toch maar verklappen?
Het is de Onnoembare
😊
Back to bussines, zeg maar Het Leven van alle dag.
Want hoe zag die dag eruit?
De dag begon vroeg, iets minder vroeg dan anders, want mijn rust wordt steeds belangrijker.
Belangrijk om goed te kunnen blijven functioneren.
In de ochtend koos ik ervoor aan mijn 3 blogs te werken
en niet in de groep te ontbijten...
Zou me weer teveel onrust brengen.

10.40 uur, dus ik schrijf nu vast even op voorhand.
Rond 11 uur ga ik in het zonnetje wat lezen ( Kagib's boek)
beetje schrijven, muziek luisteren en zonnen!
Om 14.00 uur heb ik, op zijn verzoek, een afspraak met de psycholoog.
Rond 15.30 kan ik mijn weekgeld van 10 euro(!) afhalen.
Stel je voor dat ik zou roken!
En dan nu het achteraf verslag;  
Het gesprek met de psycholoog was prima.
Gek genoeg had ik van hem niet anders verwacht
en die verwachtingen waren gericht op feiten, maar ook vanwege mijn natuurlijke mensenkennis.
Dus gewoon een prima open en eerlijk mens is hij!

Tot mijn grote schrik  blijk ik hier, alles bij elkaar al sinds 19 april 2016 onterecht vast te zitten
Sinds mei 2017 zit ik alweer op deze kamer, die ik helemaal naar eigen behoefte heb ingericht.
Hetgeen ik absoluut aan mijn eigen doorzettingsvermogen te danken heb!
Tevens is mijn 10 euro binnen.

Verder ga ik nu doen wat er op mijn pad komt...

Rustig aan...dan breekt het lijntje niet.
Dus effe zitten!

🙏


2 opmerkingen:

  1. 10 euro.... pffffff….. hoop zo dat je gauw weer grip krijgt op je financiën en je je leven weer zelfstandig kunt gaan opbouwen. In de tussentijd doe je het hartstikke goed. Je eigen pad gaan binnen die instelling. Een supergezellige kamer. De mooie Ikebana, echt dikke pluim.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel fijn om dat van jou te mogen horen! Dank je Geri.@@@

      Verwijderen