Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 18 september 2018

De gecensureerde koffie-pauze.

Maar waar is de koffie dan?
Het was zeer laat in de avond. ( zie bericht van gisteren)
En ik had een akelige ontdekking gedaan...
Vandaar mijn censuur.






Waaraan doet dit me toch denken?

Mensen in een 'groep'die klagen
dat ze zich hier gevangen voelen
en weg zeggen te willen.
Maar ze werken er zelf aan mee!
Ze gaan groepsgenoten de les lezen
en anderen in de gaten houden.
Het personeel werkt er aan mee.
Ze laten deze mensen de kasten afsluiten
op tijden dat het personeel zelf nog dienst heeft

Waaraan doet dit me toch denken?

Kind, geboren in de schaduw van de oorlog 40/45.




4 opmerkingen:

  1. mensen in gesloten groep zoeken een weg om te overleven denk ik
    elk op zijn manier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klopt An, maar dat kan rare gevolgen hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het systeem wijkt niet zoveel af van het maatschappelijk systeem ;-). Hou vol Walter, jouw tijd en vrijheid komen weer. @@@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou er daarom steeds zoveel ellende in de wereld blijven?
      Het blijft daarom de moeite waard om daar toch hard aan te werken!
      Een bloem en 3 kusjes voor jou! ;-) @@@

      Verwijderen